eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPolkomtel, zawieszenie internetu › Re: Polkomtel, zawieszenie internetu
  • Data: 2011-01-05 08:33:53
    Temat: Re: Polkomtel, zawieszenie internetu
    Od: r...@o...pl szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > >> Po pierwsze według wątkodawczyni powiadomienie było,

    > >

    > > Kiedy właśnie pisałam, że nie było bo co prawda wysłali sms, ale do

    > > urządzenia dostępowego, którego nie obsługuje się tak regularnie jak

    > > telefon czy poczta tylko sporadycznie.

    >

    > Nie ma w umowie czy regulaminie wskazanego takiego sposobu kontaktu?

    Może jest, ale co z tego jeśli do mnie ona dotarła kiedy już nie byłam w
    stanie zapobiec wyłączeniu przez uregulowanie należności.

    >

    > > Poza tym ten sms tylko

    > > stwierdzał, że blokują. Nawet gdybym go przeczytała to nie mogłabym

    > > zapobiec blokadzie.

    >

    > Posłali ją *po* wyłączeniu połączeń wychodzących?

    Przed, ale zrozum, przeczytanie a następnie dokonanie zapłaty trwa. Zaraz po
    przeczytaniu wiadomości podjęłam próbę zapłaty należności tylko pechowo bank
    miał 2-godzinną awarię, po której dopiero udało mi się zlecić wykonanie
    przelewu, który jednak już nie mógł zostać zrealizowany tego dnia a kolejne
    były wolne w efekcie czego nim bank wykonał przelew usługi zostały całkiem
    zablokowane. Dobrze, że w ogóle przeczytałam wiadomość, bo gdybym zastała
    niedziałający internet, nie miałabym nawet możliwości zlecenia przelewu w
    sposób, jaki właśnie zapewniały te zablokowane usługi i nawet robiąc to
    natychmiast w inny sposób usługa byłaby blokowana jeszcze dłużej.

    >

    > >>a po drugie -- tak

    > >> to tylko z konsumentami, nie z przedsiębiorcami.

    > >

    > > Nie ma w prawie telekomunikacyjnym ograniczenia, że dopiero po miesiącu

    > > można blokować ?

    >

    > Po opóźnieniu w płatności przekraczającym jeden okres rozliczeniowy (art.

    > 101 ust. 3 PT).

    No i właśnie o to mi chodzi. Tylko, że z tego przepisu nie wynika że chodzi o
    miesiąc od terminu płatności faktury. Usługi zostały zablokowane w miesiąc po
    zakończeniu okresu rozliczeniowego. No i w regulaminie ten przepis nie
    znajduje żadnego odbicia. Wręcz przeciwnie, są zapisy wymagające dotrzymania
    terminu płatności.

    Tak czy siak, nie mogę sobie pozwolić na niedziałanie internetu z powodu
    przypadkowego opóźnienia w płatności, więc umowy z Polkomtelem raczej nie będę
    kontynuować. Chodziło mi tylko o ustalenie w jakiej sytuacji jestem by w
    odpowiedni sposób zachować się. Jest np kwestia odsetek za opóźnienie
    płatności i zapłaty kary umownej. Tylko jakoś nie widzę by ktoś coś miał do
    powiedzenia...

    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1