  • Data: 2016-06-16 15:55:50
    Temat: Re: Polecenie firmy a procent od wartości umowy
    Od: r...@k...net szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 16 czerwca 2016 15:29:13 UTC+2 użytkownik Liwiusz napisał:
> [...]
    zlecenie to oni od tej umowy otrzymają jednorazowy procent. Mają to wpisane w umowę o
    pracę i regulamin premiowania.

    > Przecież to nie jest analogiczny przykład - tutaj pieniądze są dla osoby
    > trzeciej, a nie dla twojego handlowca.
    >
    > Wyobraź sobie, że twój pracownik musi coś kupić dla ciebie i zamiast
    > wybrać ofertę najkorzystniejszą, wybiera tę, w której pod stołem
    > dostanie 10%.

    Wątek jest o osobie z firmy trzeciej, która poleca firmę swojego znajomego za co ma
    otrzymać prowizję. Moja firma ma podpisane umowy handlowe ze swoimi partnerami, które
    "polecają" moje usługi i produkty za co otrzymują wynagrodzenie w postaci prowizji.
    Analogicznie ja sprzedając produkty firm trzecich otrzymuję "prowizję" za polecenie.
    Dla mnie jest to "analogiczne" a nie takie same.