  • Data: 2008-01-11 19:19:52
    Temat: Re: Poczta Polska i niedoręczone przesyłki
    Od: Mis Puchatek <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Krzysztof 'kw1618' z Warszawy napisał:
    > To jest temat nie na tę grupę, ale przyczyny tego są złożone:
    > - brak chętnych do pracy w charakterze listonosza, za małe płace
    > - poczta jest nie przygotowana do przerobu takich ilości korespondencji
    >
    > Receptą na to jest, aby

    ...skonczyc z monopolem poczty. Szkoda, ze nei skonczono z nim 5 lat
    temu. Mielibysmy obecnie mlldy prezny i konkurencyjny rynek przesylek,
    byc moze duzo wczesniej spadloby bezrobocie i mniej ludzi wyjechalo do
    EU pracowac.

    a tu na razie mamy:
    - poczta poniosla stawki za przesylki
    - poczta obnizyla jakosc uslug

    Na szczescie poczta nei moze juz liczyc na dotacje rzadowe i jest
    szansa, ze ten moloch wpadnie na skały i zacznie si erestrukturyzacja...

    ...co spowoduje paraliz przesylek, bo nie ma realnej konkurencji na
    rynku, bo poczta dalej jest monopolistą... a nie musze mowic co oznacza
    upadek monopolisty - jedynej firmy mogacej prawnie swiadczyc uslugi
    pocztowe lekkich przesylek (listow, kartek, rachunkow, czyli korespondencji)

    Mis Puchaty
    --
    Tęskni Krzysio za Puchatkiem, Za Misiasiem, za Niedźwiadkiem,
    "Gdzie Ty jesteś, mój Misiasiu, Mój Puchatku - Patysiasiu?"