  • Data: 2008-08-06 14:09:13
    Temat: Re: Poczta Polska - apropos wielu wczesniejszych dyskusji
    Od: Tristan <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z środa 06 sierpień 2008 09:53
    (autor Dominik & Co
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <g7bl92$2d4$1@inews.gazeta.pl>):

    > Może Ty pożyczasz klucz lokalnym menelom, ja nie.

    Za to oni znają różne sposoby.... I już zacierają ręce na myśl o
    ojroskrzynce, która będzie po prostu otwarta dla wszystkich...

    > Tego, że kryształowo
    > uczciwemu pracownikowi PP nie chciało się wypisać awiza nie dopuszczasz
    > w najśmielszych fantazjach?

    Nie wiem, mój ma gotowe z urzędu, nic nie musi wypisywać poza ptaszkiem co
    tam przywlekł.... Więc dość dziwne oskarżenie.

    --
    Tristan