  • Data: 2008-08-07 15:23:34
    Temat: Re: Poczta Polska - apropos wielu wczesniejszych dyskusji
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Tomek Renik napisał(a) :

    > Czytalem na tej czy innej grupie, ze alternatywni operatorzy z jednym
    > listem jechac nie beda bo im sie to nie oplaca.
    > Zdaje się niejaki 'kw1618' jest specem od logistyki i pisał na ten temat.

    Spece od logistyki nie są potrzebni, by zauważyć ten fakt. Weźmy
    np. taki Inpost. Obsługują tylko duże miasta.
    Od operatora państwowego oczekuje się usług w każdej najmniejszej
    miejscowości i dostarczenia listu do leśniczówki na krańcu
    puszczy. Jednocześnie powinno to być na jakim takim cywilizowanym
    poziomie, nie jak obecnie. Gdzie rocznie ginie ok. 200 000
    przesyłek rejestrowanych. Nie dochodzą nawet do Berdyczowa. Po
    prostu idą w p...u. Zacytuję klasyka: "i co mi pan zrobi?" Na
    dodatek może to być tylko czubek góry lodowej, jak się szacuje.

    Zbyszek
    PGP key: 0x39E452FE