  • Data: 2004-05-03 23:04:45
    Temat: Re: Pobicie dziecka, wytoczenie spraw y rodzicom sprawców
    Od: poreba <d...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> niebacznie popelnil
    news:Pine.WNT.4.58.0405031040380.-601307@Athlon.port
    ezjan.zabrze.pl
    :

    > zastanawiam się na jakiej podstawie Sąd Okręgowy w Zamościu
    > (a później sąd apelacyjny) uznały iż rodzice "podpalacza"
    > (oblał równieśnika benzyną i podpalił) uznał roszczenia o
    > 45 kzł odszkodowania (nie KARY, a *odszkodowania*),
    AFAIR przytoczone w tym wątku uzasadnienie, to Sąd uznał
    że szkoda powstała _na_skutek_ ich braku kontroli nad
    stwarzającym (wczesniej tez!-nadpobudliwy) zagrożenie małolatem.

    I do naszych rozważań,
    czy np. ja odpowadam finansowo za porysowanie "goździem" Merca przez
    mojego mlodszego pomysłowego,
    nic nie wnosi.
    Zakładam, że będę w stanie udowodnić, iż dołożyłem należytej
    staranności by do ozdobienia karoserii nie doszło.

    --
    pozdro
    poreba