  • Data: 2004-05-04 08:50:08
    Temat: Re: Pobicie dziecka, wytoczenie spraw y rodzicom sprawców
    Od: "Konrad vel Legislator" <g...@N...e-wro.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > I do naszych rozważań,
    > czy np. ja odpowadam finansowo za porysowanie "goździem" Merca przez
    > mojego mlodszego pomysłowego,
    > nic nie wnosi.
    > Zakładam, że będę w stanie udowodnić, iż dołożyłem należytej
    > staranności by do ozdobienia karoserii nie doszło.

    Mozna (imho) nalezyta starannosc rociagnac rowniez na wychowanie
    pociechy. Jezelibys wiec jej dochowal to tak bys wychowal
    dziecko zeby nie porysowalo zadnej karoserii. Oczywiscie jest
    to krok w kierunku zobiektyzowania odpowiedzialnosci pod przykrywka
    teoretyzowania, ale zaspokaja powszechna w dzisiejszych czasach
    chec otrzymania odszkodowania za wszystkie przykre zjawiska
    naszego zycia. Jurydyzacja zycia postepuje...

    Konrad