  • Data: 2002-07-24 07:33:05
    Temat: Re: Plot a zapieniony ze wscieklosci pies
    Od: "Ewa Nilsson" <j...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    AndY <a...@w...pl> napisał(a):

    > Ps. Niech sie Pani zastanowi co by Pani zrobila jesli zmuszona by byla
    > tamtedy chodzic codziennie ? Widziala Pani kiedys duzego psa na lansuchu w
    > klatce (takiej z siatki ogrodznia) ktory pienil sie wyrywal w Pani strone ?
    > Prosze sobie teraz pomyslec ze nie ma lacucha a siatka nie jest na 2 metry
    > tylko na metr (wiluczr jak stanie na dwoch lapach to lapy przednie moze
    > polozyc na takim plocie :(
    >

    > Szczerze mówiąc nie wiem co bym zrobiła. Nie mam tego problemu bo na mnie
    psy nie warczą, pewno wyczuwają, że je lubie i nie mam wobec nich niecnych
    zamiarów.....;))
    Zaznaczam - mówie o normalnych psach. Nienormalne to te, które ich głupi
    właściciele celowo tresują by były agresywne. Rzecz w tym, że opisany wilczur
    gdyby był poddany takiej tresurze gryzłby kazdego kto przechodzi ulicą, bo
    jak napisałam, płot jest czysto symboliczny.
    Podtrzymuję opinię, że ryzyko pogryzienia jest w tym wypadku żadne. Ale
    jestem w stanie zrozumieć subiektywne odczucia ludzi nie lubiących psów dla
    których taka sytuacja moze stanowić problem. Jesli więc odrzucam (z
    obrzydzeniem) pomysł otrucia to co robić?
    Ja bym spróbowała jednak porozmawiać z właścicielem.
    Jeśi okaze się niereformowalny to może należałoby pogadać z dzielnicowym,
    jego tak łatwo nie spławi. Jezeli goscia stać na mercedesa to pewno stać go
    też na wysoki i szczelny płot, najlepiej płot plus żywopłot.
    Chyba w grę wchodzą tylko takie nieformalne zabiegi.
    Pozdr. Ewa.