  • Data: 2010-07-25 20:12:00
    Temat: Re: Płatność kartą powyżej (...)zł
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:i2i4dn$3nq$1@news.onet.pl Kastet <k...@p...onet.pl>
    pisze:

    > Całe mnóstwo sklepów obsługuje karty bez żadnych limitów minimalnych -
    > problem całkowicie wydumany.
    Bo trzeba hołotę szkolić - to praca u podstaw.
    Kiedyś zdarzyło mi się, że przypilony potrzebą wstąpiłem do Biedronki (wiem,
    wiem - to obciach totalny). Nie wiedziałem, że tam karta to zjawisko
    nieznane. Coś tam nawaliłem do wózka i do kasy. A tam ZONK, tylko gotówka.
    No to po prostu sobie wyszedłem zostawiając wózek przy kasie i towary na
    taśmie.
    Z kolei w małym sklepiku osiedlowym zamontowali sobie terminal dla płatności
    kartami, a jakże. Nie kupuję tam, ale sąsiadka opowiedziała, że minimum to
    zakupy za 10 zł. No to poszliśmy z moją kobitą, kazałem pokroić serka
    żółtego 20 dekagramów, pół pęta litewskiej i coś tam jeszcze.
    Razem ~9 zł.
    Wyciągam kartę, a tu mi handlara, że muszę dokupić coś aby było ponad 10 zł,
    może być guma do żucia albo soczek. Poszliśmy sobie spokojnie i niech jej
    ten serek się zeschnie.

    --
    Jotte