  • Data: 2010-07-25 21:48:08
    Temat: Re: Płatność kartą powyżej (...)zł
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    news:i2i772$ajj$1@news.dialog.net.pl...
    > W każdym razie informacja o takich warunkach płatności powinna być uwidoczniona w
    sposób nie budzący wątpliwości aby nie powodować
    > konfuzji przy kasie. (...)

    O, to to to, właśnie. Zresztą - patrz niżej:

    > Kiedyś zdarzyło mi się, że przypilony potrzebą wstąpiłem do Biedronki (wiem, wiem -
    to obciach totalny). Nie wiedziałem, że tam
    > karta to zjawisko nieznane. Coś tam nawaliłem do wózka i do kasy. A tam ZONK, tylko
    gotówka. No to po prostu sobie wyszedłem
    > zostawiając wózek przy kasie i towary na taśmie.

    Rozumiem, że na drzwiach do owej Biedronki była informacja,
    że akceptują płatności kartą, a dopiero przy kasie się okazało,
    że karta to u nich zjawisko nieznane?

    Jeżeli było inaczej (a jestem pewien, że przy wejściu nie było naklejek
    informujących o możliwości płacenia kartą), to nie pozostaje mi nic innego,
    jak nazwać Cię głupkiem i chamem.

    --
    Piotr