  • Data: 2010-07-25 21:40:38
    Temat: Re: Płatność kartą powyżej (...)zł
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Jotte wrote:
    > W wiadomości news:i2i6ln$k0m$1@inews.gazeta.pl Negatyw

    > W każdym razie informacja o takich warunkach płatności powinna być
    > uwidoczniona w sposób nie budzący wątpliwości aby nie powodować konfuzji
    > przy kasie. Tak nakazuje przyzwoitość i dobry obyczaj (niejaki witek
    > tego nie rozumie, ale witek to zwykły huj i wiem, dlaczego to mówię).

    przyzwoitosc nakazuje, ze jak juz wiesz, ze sklep ma limit, nierobienie
    na zlosc i kupowanie celowo za 9.9, zeby miec radoche.

    jak juz cie zaskoczyło w kasie, że masz mniej zakupów i nie chcesz kupić
    za wiecej, no to trudno, nie kupujesz.

    Natomiast nie wiem czym tu sie chwalić i z butną miną odchodzić od kasy?
    tym, że masz kawałek plastiku i nic na nim. Własne ego chcesz podbudować
    depcząc innych? To nie kasjerka limit sobie wymyśliła. Idź z tym do
    szefa sieci, a nie wyżywaj się na kasjerce.

    ps. chuj, pisze sie przez "ch".