eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoParkowanie w miejscu dla inwlidy, prawa strażnikow miejskich › Re: Parkowanie w miejscu dla inwlidy, prawa straznikow miejskich
  • Data: 2010-02-16 16:14:39
    Temat: Re: Parkowanie w miejscu dla inwlidy, prawa straznikow miejskich
    Od: "Ajgor" <n...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "gr" napisał w wiadomości
    news:19da918d-e1fe-49ab-93ed-eb2204a4fec8@l19g2000yq
    b.googlegroups.com...

    > A nie mówił ci czasem, że jak ktoś zaparkuje przy hydrancie i strażak
    > będzie musiał rozbić mu szybę to on jeszcze zapłaci za pracę tego
    > strażaka.

    A co ma piernik do wiatraka?

    > U nas nawet jak rysną samochód bo ktoś zaparkował na kopercie
    > przeznaczonej dla wozu bojowego na osiedlu to odpowiadają bo nie w
    > Polsce muszą zadzwonić po policję lawetę i czekać aż tamci pojazd
    > odcholują.

    Nieprawda. Jak zablokujesz dostęp do instalacji mających związek z
    bezpieczeństwem, to Ci dowalą z grubej rury. Mieliśmy podobny przypadek w
    sąsiedztwie. Ale to już nie należy do sprawy.

    > I ludzie nie popadajmy tym postem w paranoję gostek co wynika z jego
    > opowieści zostawił auto i poszedł na zakupy a teraz szuka dziury w
    > całym.

    Mi z tego postu wynika, że poszedł po pomoc, a nie po zakupy.
    Wymyślacie własne intepreteacje, i wkładacie je w usta innych, a później na
    podstawie własnych wymysłów kogoś oskarżacie.