eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoParkowanie w miejscu dla inwlidy, prawa strażnikow miejskich › Re: Parkowanie w miejscu dla inwlidy, prawa straznikow miejskich
  • Data: 2010-02-16 10:27:28
    Temat: Re: Parkowanie w miejscu dla inwlidy, prawa straznikow miejskich
    Od: "M" <u...@s...ru> szukaj wiadomości tego autora

    Prawidlowo o oszczednie dla silnika i bezproblemowo powinno sie: ( w moim
    przypadku i moim zdaniem)

    -20C, zimny samochod odpalam z benzyny.... jade jakis czas nie
    przekraczajac 2000 obrotow(bo automat wlacz gaz)
    Gdy pdo parownika dotrze cieply plyn z silnika ( wskaznik temperatur) dodaje
    gazu i silnik chodzi na gazie OK
    Wada: Parokrotnie przejechalem spokojnie miasto na benzynie i zauwazylem to
    w stacji :-(

    Jesli

    -20C, zimny samochod odpalam z benzyny NATYCHMAST przechodze na gaz to
    podczas PLYNNEJ jazdy 50km/h przez chwile czuje szarpanie apotem jest ok
    Zeby odparowac gaz trzeba energii..... dostarcza tego cieple chlodziwa w
    parowniku....brak... to sam parownik (energia cieplna zgromadzona w
    parowniku)
    powwodujec chwilowe zamrozenie jego, przedodwo, wtryskiwaczy....

    Problemem jest gdy owe SZARPANIE pojawia jeie podczas dojazu do skrzyzowania
    lub hamowania
    Trzeba nacisnac hamulec ..........ZDJAC noge z gazu... bo to automat
    Takie sytuacje mozna 99.99 przewidziec !!!!
    Po przelaczeniu recznym przelaczeniu na benzyne ...Zmarzlina i zalane
    swiece...i samochod stoii ( zapali bez problemu po 10min)

    Problemem jest gdy owo SZARPANIE pojawi sie gdy jest NIOCZEKIWANA LOSOWA
    sytacja na drodze wymagajaca hamowania!
    ( z parkingu wyjezdza samochod)
    Trzeba zahamowc i gdzie sie przturlac.

    W d... mam stan silnika tego smochodu
    i stan finansow publicznych ( akcyza za gaz jest mniejsz niz za benzyne)
    i stan finansuw SM.....

    Mam nadzieje ze SAD uzna moje oczywiste wywody:-).