  • Data: 2006-12-03 00:14:34
    Temat: Re: Palenie śmieci a... sąd grodzki.
    Od: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 03-12-2006 o 00:55:31 Tiger <c...@c...pl> napisał(a):

    > Wyczulony nos, to na ogol efekt
    > uboczny problemow z samym soba, albo wynik smiertelnej nudy. No chyba, ze
    > jestes mocno uczulony na dym - i to naprawde, a nie "dla skupienia na
    > sobie uwagi".

    Bylem izolowany od tej trucizny. I przyznam, ze dosc ostro reaguje na dym
    papierosowy. Wkurza mnie to w moim mieszkaniu (ze wzgledow juz
    wymienionych) i na ulicach (glownie pod wiata przystankowa). Jeszcze
    ubranie od tego nasiaka. Utopia bylo by uznanie tytoniu za narkotyk i
    zezwolenie na uzywanie tylko w warunkach nie pozwalajacych na mordowanie
    niewinnych ludzi.

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.