  • Data: 2010-07-30 07:48:40
    Temat: Re: Osoba zmarła a rozwiązanie umowy z tepsą
    Od: "Telesfor" <T...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "sensor" <n...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:7i7a7ihm06rq$.2mzp4jtwgdjd$.dlg@40tude.net...
    > Dnia Fri, 30 Jul 2010 09:31:10 +0200, Liwiusz napisał(a) w
    > wiadomości

    > Podrzucisz mi podstawę prawną?

    Regulamin świadczenia usług telekomunikacyjnych w tym usługi
    powszechnej przez Telekomunikację Polską S.A.

    § 24
    Umowa wygasa wskutek:
    2) śmierci Abonenta,

    Skąd TP ma się dowiedzieć o śmierci abonenta to już nie wiem, ale z
    dniem śmierci umowa o świadczenie usług nie istnieje, a więc moim
    zdaniem nie ma podstawy do płacenia.

    --
    Telesfor BAUDOT