  • Data: 2004-08-21 15:37:58
    Temat: Re: Odszkodowania za prace przymusowa w lagrach rosyjskich
    Od: Jacek Zagaja <j...@p...onet.pl-you-should-not-spam> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 20 Aug 2004 19:57:18 +0200, "Johnson"
    <j...@a...pl.nospam> wrote:

    >Sam nie wiesz czego chcesz. Ten "specjalista" będzie miał kłopoty z
    >porozumieniem się z Tobą. Było banalnie napisać iż chodzi o sprawę
    >spadkową.

    Chodzi o obie te sprawy. To nie ja sie sadze wiec dysponuje tylko
    wyrywkowymi informacjami stad ten chaos.

    Pozdrawiam,

    Jack Zagaja - photographer, designer, programmer
    free photoshop plugins, photographic assistance
    opinions and much more ... j...@p...onet.pl