eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoOdstąpienie od umowy kupna-sprzedaży jak dochodzić swoich praw › Re: Odstąpienie od umowy kupna-sprzedaży jak dochodzić swoich praw
  • Data: 2011-01-02 12:58:17
    Temat: Re: Odstąpienie od umowy kupna-sprzedaży jak dochodzić swoich praw
    Od: Czesławek <c...@o...wytnij.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-01-02 11:22, Konrad pisze:

    > Nie ty o tym decydujesz i nie taka kolejność roszczeń.

    Jak już pisałem wcześniej sprawa się ciągnęła ponad trzy miesiące.
    Zgłosiłem niezgodność z umową z żądaniem wymiany telefonu na nowy.
    Sprzedawca powiadomił mnie, że naprawi ten telefon i ta naprawa tak się
    ciągnęła.
    Z powyższego wynika, że przeszedłem już etapy opisane w art. 8. ust. 1.
    Ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie
    Kodeksu cywilnego z dnia 27 lipca 2002 r., a więc miałem prawo do
    odstąpienia od umowy zgodnie z art. 8. ust. 4. tej ustawy.

    Pozdrawiam
    Czesławek