  • Data: 2003-08-18 22:06:25
    Temat: Re: Odp: Odp: Odp: niepelnoletni przyznal sie do kradziezy - co dalej
    Od: Dredd<...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > nie cyt. mi pierwszego kiedy podalam cały art. wiec przytocz daleszy
    ciąg
    > tego artykułu i prawde mowiac możesz przystawac przy czym chcesz
    z praktyki
    > wiem, że rodziców zobowiązuje się do naprawienia szkody cd.dalszy
    art.7

    > Sandra

    Być może, ale zapewne nie przez art. 28 upn (czytaj uważnie przepis i
    zwróć uwagę do czego odsyła. Skoro ustawodawca nie odsyła do
    punktu 2 a tylko do 1 to nie możesz przez art. 28 upn sięgać do
    naprawienia szkody). Być może Sądy stosują inne przepisy. Podany
    przez Ciebie jest wg mnie chybiony

    -> http://usenet.pomocprawna.info