eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoJak to jest z tym prawem przy swiadczeniu usług dostepu do internetu.... › Re: Odp: Jak to jest z tym prawem przy swiadczeniu usług dostepu do internetu....
    From: Leszek Olszewski <l...@o...pl-nospam>
    Newsgroups: pl.comp.os.linux,pl.comp.os.linux.sieci,pl.soc.prawo
    Subject: Re: Odp: Jak to jest z tym prawem przy swiadczeniu usług dostepu do
    internetu....
    Date: Wed, 2 Jan 2002 00:42:26 +0100
    Sender: z...@p...onet.pl@213.17.194.106

    In article <a0tgbp$rn7$1@okapi.ict.pwr.wroc.pl>, k...@s...pl says...

    > i tu 2 pytania mi sie nasuwaja :
    > 1) to gdzie znalez wiecej informacji na ten temat, tj co mam napisac w takim
    > zgloszeniu i do kogo je wyslac
    > 2) czy znaczy sie ze aby uzyskac koncesje musze zrobic analize wedlug
    > schematu ze strony: http://www.ml.gov.pl/polski/zezkon/index.html z
    > gestoscia zaludnienia itp? czy oplaca sie w ogole wykup tej podstawowej
    > koncesji za 200 euro?

    Zgloszenie od 01.01.2002 (a wiec od wczoraj ;) skladasz w okregowym
    oddziale URT wlasciwym dla miejsca zamieszkania.

    Informacje ze strony ML sa zupelnie nieaktualne. Na poczatek polecam:

    http://www.teleprawo.lo.pl/

    Potem tylko lekture ustawy Pr. Telekomunikacyjne - tam sa wymienione
    wszystkie dokumenty jakie nalezy zlozyc aby ubiegac sie o pozwolenie.

> [...]
    >
    > To w takim razie dokument ze strony URT (www.urt.gov.pl) co oznacza?
    > przytocze cytat dok opz.zip:
    > "
    > Ogłoszenie o przystąpieniu do opracowania planu zagospodarowania
    >

    > Zgodnie z art. 106 ust. 5 ustawy z dnia 21 lipca 2001 r. Prawo
    > telekomunikacyjne (Dz. U.
    > Nr 73, poz. 852, z 2001 r. Dz. U. Nr 122, poz. 1321) ogłasza się o
    > przystąpieniu przez URT do opracowania planów zagospodarowania wymienionych
    > poniżej zakresów częstotliwości:
    >
    > 1. 2400 - 2483.5MHz - dla wykorzystania, bez konieczności uzyskiwania

    A i owszem, ogloszenie to ukazalo sie takze w piatym numerze biuletynu
    URT. Ogloszenie o przystapieniu do opracowania planu zagospodarowania
    oznacza dokladnie to jak sie nazywa. Samo opracowanie planu i droga
    legislacyjna zajmie jeszcze duzo czasu - jak powiedziala pani z
    departamentu zarzadzania czestotliwosciami URT w Warszawie - miesiace.

    Pozdrawiam,
    Leszek