  • Data: 2011-08-30 23:51:07
    Temat: Re: Odnowienie przedawnienia?
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-08-28 11:14, Marian Paździoch pisze:

    > mam wierzytelności, które już są przedawnione. Rozumiem, że
    > można pewnymi działaniami przerwać bieg przedawnienia gdy to
    > jeszcze nie nastąpiło. Ale czy w takiej sytuacji jak moja można
    > jakoś "odnowić" wierzytelność? Np. wysłaniem wezwania do zapłaty
    > i gdy dłużnik się przyzna to już później nie może skutecznie
    > podnieść faktu przedawnienia?

    Generalnie przedawnienie biegnie od "ostatniej czynności przed
    sądem bądź komornikiem".

    Można zawsze spróbować zawezwania (przedsądowego) do zawarcia
    ugody ... Żadna ze stron się nie zjawi ... bo każda temat oleje
    - pozstanie pytanie o interpretację. "Niektórzy" traktują tą
    czynność jako czynność przerywającą/odnawiającą bieg
    przedawnienia. Próba nie strzelba, a kosztuje niewiele.

    --
    Czas na odważne decyzje:

    =>>> http://www.rafalgil.pl/dusza.jpg <<<=