    Date: Fri, 29 Jul 2022 20:37:27 +0200
    Subject: Re: Od 7 kwietnia szło do mnie pismo o wyroku w e-sądzie
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 29.07.2022 o 20:10, J.F pisze:

    > Ja mam popularne nazwisko, nastepny mieszka dwie bramy dalej :-)

    No i co z tego - wszyscy wiedzieli, że dżejef to ten pryszczaty z garbem
    co w suterenie mieszka:P

    > Kolega sie kiedys zwalnial z uczelni, lata z kartą obiegową,
    > a tu biblioteka mowi NIE. Ksiazek pan nie oddal.
    > Jakich ksiazek? Tytuly nieznane, imie i nazwisko jego, nawet podpis
    > bardzo podobny.
    > Sie okazalo, ze ma imiennika w sasiednim instytucie - w drugim koncu
    > korytarza.

    Jak kiedyś dostałem pasek zusowski swój i laski o tym samym nazwisku.
    Rozbawiony zaniosłem do kadr, a ci żebym się z tym rodo tak nie
    wygłupiał tylko żonie oddał;)

    > Dziwne miasto. Ja nie znam nawet w swojej klatce :-)

    Mówię, że kiedyś. Teraz żona mówi jakimś dziwnym ludziom na ulicy dzień
    dobry a oni nam odpowiadają - pytam kto to - sąsiedzi przecież:P

    > Teraz na nowym moze troche lepiej, bo zebrania wspolnoty ...

    Ja miałem kiedyś zabawnie bo byłem członkiem zarządu wspólnoty i to
    zarządu przejmującego w walce budynek od dewelopera. Mnóstwo ludzi znało
    mnie a ja ich nie:P

    > A teraz RODO i domofon, i po ilu klatkach latac?

    Teraz wrzucasz do "zwrotów" a poczta... ma to w dupie.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!