  • Data: 2022-07-30 17:22:11
    Temat: Re: Od 7 kwietnia szło do mnie pismo o wyroku w e-sądzie
    Od: _Master_ <M...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek-29-lipca-2022 o 20:13, J.F pisze:
    > W koncu to z ich winy, to niech odkrecają, ...

    Założę się że coś pójdzie NIE TAK a to przez "system" a to z
    niedopełnienia obowiązków.

    Czasem lepiej "systemu" nie dotykać bo jak jedno naprawiasz to wywala
    babola z drugiego końca.

    PS. Kiedyś dodałem jeden numer do już będących w Pleju.

    Wszystko fajnie tylko że po 2 mies. się okazało że wypierdoliło moje
    polecenie zapłaty i jestem tym wstrętnym przebrzydłym dłużnikiem.