  • Data: 2011-01-08 21:57:07
    Temat: Re: ObciÄ???Ă?ĹĄÄšĹ?anie lokatorĂ??Äš?w dĂ?š?ugami innych lokatorów
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    On 1/8/2011 3:52 PM, Hades wrote:
    > [ciach]

    > Odpowiedzialnosci zbiorowej chyba sie juz nie stosuje.
    > AM

    ale zrozum, ze najprawdopodobniej podwyzke dostali wszyscy z
    uzasadnieniem, ze czesc nie placi stad ta podwyzka. a nie ze kwalski
    placi za nowaka.
    mozemy sobie gdybac. ja czekam na skan pisma i rozpiske co jest w tym
    czynszu i czy chodzi o wszystkich czy tylko kilku i czy mowimy o
    spoldzielni, wspolnocie, lokatorskich i czy chodzi o jedno mieszkanie i
    lokatorow w nim, czy mowimy o wielu mieszkaniach

    post byl taki, ze nic z niego nie wynikało.