  • Data: 2004-04-27 20:34:06
    Temat: Re: [OT] ksiazeczki mieszkaniowe
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    In article <c6m904$2ncl$1@news.mm.pl>, Nixe wrote:

    > Powtarzam - dla mnie jest to truizm. Jedna z zasad etyki moralnej,

    Truizmem jest, że nie można sobie jaj z kogoś robić? A dalej piszesz,
    że można. Skoro tak, to taki relatywny truizm to o kant go potłuc.

    > Wróćmy może do początku dyskusji. Napisałam Ci, że "nabijanie się z czyjejś
    > niewiedzy świadczy o poczuciu humoru dość niskich lotów" Innymi słowy dałam
    > Ci do zrozumienia, że Twoje zachowanie można określić jako niekulturalne.

    Dałaś mi do zrozumienia, że moje poczucie humoru jest niskich lotów.
    Nie jest to miłe zachowanie. A wszak "nie można być niemiłym dla
    innych". Nieprawdaż?

    > Po co, jeśli wcześniej było jasno napisane, że NIE wyłącznie?

    To z kogo jeszcze?

    > Nie wiedziałam, że pl.soc.prawo jest sceną polskiego kabaretu.

    A bo jest?

    > Może spytam wprost - czy uważasz, ze Twoje nabijanie się z MarkX'a, który po
    > prostu był totalnie zielony w temacie i miał do tego prawo, jest konsekwencją
    > jego niewiedzy?

    Przecież już pisałam, że nie. Ajajaj, nie przykładasz się.

    > Ale temat jak widać się nie skończył.

    Jak się nie skończył, to po co piszesz EOT?

    > Więc może rozwiń pytanie, bo nie wiem, o jakie konkretne "nieprzedstawianie
    > się komuś" Ci chodzi.

    A jakie rodzaje "nieprzedstawiania się komuś" znasz?

    Renata