eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPropozycja zmiany statusu grupy prawo na prawo.moderowana › Re: [OT] Re: Propozycja zmiany statusu grupy prawo na prawo.moderowana
  • Data: 2002-03-08 10:44:36
    Temat: Re: [OT] Re: Propozycja zmiany statusu grupy prawo na prawo.moderowana
    Od: "Marek Konieczny" <m...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

    "imbissbudenfreund" <q...@c...de> wrote

    > "m_konieczny" <m...@u...net> wrote in message

    > a to Buzdygan sie jeszcze pojawil?
    > ja go pamietam sprzed kilku ladnych lat na pl.comp.os.winnt??
    > ale potem zniknal i myslalem ze raz na zawsze?
    >

    > --
    > duzia buzia,
    >
    > Michal

    jasne, ten idiota Buzdygan (powtarzam ten debil Buzdygan :-)
    szaleje dalej. Jest go pelno na pl.comp.www, pl.soc.film, pl.soc.seks
    Na tej ostatniej ten cham mial czelnosc podkablowac do pracodawcy
    jakiegos goscia, bo ten mu sie nie spodobal i uzywal przy tym
    (to byla glupota, przyznaje...) lacza firmowego. Clou programu:
    gosciu po donosie Buzdygana wylecial z roboty !

    Marek