  • 521. Data: 2023-02-18 16:30:37
    Temat: Re: No co za pszypadeq [708_000 PLN za "przepraszanie" Radka Sikorskiego przez Kaczyńskiego]
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 18 Feb 2023 12:16:00 +0100, Robert Tomasik wrote:

    > A do sanatoriów przyjeżdżają sami młodzi i piękni :-D

    Ale tez nie tacy umierający zazwyczaj.
    No i tam lekarz na miejscu :-)

    > O tych, co w kapciach pchają sie na szczyty, to już nie wspominam.

    Bo to nie Twoj powiat :-P

    > Musze się powtarzać, bo sprawa jest oczywista, normuje to kilka
    > przepisów, a co chwilę ktoś wraca do tego i dopytuje. Tu nawet nie ma
    > nad czym się zastanawiać. Nie ma znaczenia, czy wezwałeś, oraz czy
    > pouczyłeś. Zdarza się przesłuchiwać bez jakiegokolwiek wezwania -
    > spotkasz osobę, która coś wie, a ma to znaczenie, to przesłuchujesz.
    > Jeśli nie pouczysz, to jest to nadal przesłuchanie, tylko z naruszeniem
    > procedury.

    Dla was i dla RPO - być może, zapamietam i będe dogryzal w przyszłości
    :-)

    Ale ale - bez pouczenia, bez slowa "przesluchanie" - to jaką "świadek"
    ma odpowiedzialność za fałszywe zeznania? Żadną?
    Czyli to żadne przesłuchanie?

    > Przesłuchanie, to proces polegający na zadawaniu pytań i uzyskiwaniu
    > odpowiedzi. No i jeśli to ma być w ramach procesu, a nie jakieś
    > pogaduchy przy kawie, no to musi zostać zaprotokołowane.

    > A jak myślisz.

    Nie wiem czy dokladnie czytałes.
    1. Jeżeli dane istniejące w chwili wszczęcia śledztwa lub zebrane
    w jego toku uzasadniają dostatecznie podejrzenie, że czyn popełniła
    określona osoba, sporządza się postanowienie o przedstawieniu
    zarzutĂłw,

    Zajechales do martwego dziecka w aucie, i jakie masz uzasadnienie
    podejrzenia?

    § 2. Postanowienie o przedstawieniu zarzutów zawiera wskazanie
    podejrzanego, dokładne określenie zarzucanego mu czynu i jego
    kwalifikacji prawnej.

    No i co matce powiesz w ramach dokładnego określenia, jeśli nawet nie
    możesz spytac co się stało, bo to juz przeciez przesłuchanie !

    sie po prostu przyzwyczailiscie, ze przepisy sa dla przestepcĂłw,
    a nie dla was, dzielnych kulsonĂłw, i olewacie.
    A potem zły prokurator sie czepia, a zły pismak robi dętą aferę.

    J.

  • 522. Data: 2023-02-18 19:41:44
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 18.02.2023 o 16:30, J.F pisze:
    > Ale tez nie tacy umierający zazwyczaj.
    > No i tam lekarz na miejscu ?

    Nie ma. Są w szpitalach sanatoryjnych.

    > Bo to nie Twoj powiat ?

    Błądzisz :-P

> [...]
    >
    > Ale ale - bez pouczenia, bez slowa "przesluchanie" - to jaką "świadek"
    > ma odpowiedzialność za fałszywe zeznania? Żadną?

    Nie ponosi odpowiedzialności za fałszywe zeznania, ale to nadal
> [...]
    > zarzutów,
    > Zajechales do martwego dziecka w aucie, i jakie masz uzasadnienie

    MArtwe dziecko?

> [...]
    >
    > No i co matce powiesz w ramach dokładnego określenia, jeśli nawet nie
    > możesz spytac co się stało, bo to juz przeciez przesłuchanie !

    A rozumiesz, co piszesz? Dokładne określenie w tym wypadku, to nie
    umyślne spowodowanie śmierci tego konkretnego dziecka.

    --
    Robert Tomasik

  • 523. Data: 2023-02-18 19:48:59
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    https://tiny.pl/wnpxl

    > P.S. A co jeśli od srodka otworzyc sie drzwi nadal nie da ?

    To kwestia uporu w otwieraniu.

    --
    Robert Tomasik

  • 524. Data: 2023-02-19 01:32:59
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2023-02-18, Shrek <...@w...pl> wrote:
> [...]
    p4/m/TpOuYZ4HCAAJ

    > Głupia sprawa - google to nie monitoring na komisariacie i się nagrało;)
    >
    > Dobra - dawai i wyjaśniej dlaczego "ja nie napisałem, tego co wam
    > napisałem":P Pewnie pismaki pokręciły;)

    Nb., w ogóle zadziała jeśli nie bije?

    --
    Marcin

  • 525. Data: 2023-02-19 02:13:41
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 18.02.2023 o 11:00, Kviat pisze:
    > Pomogę ci, 3 skundy guglowania:
    Niewiele więcej sekund zajmie znalezienie moich wyjaśnień. Nie chce mi
    się przepisywać tego.
    --
    Robert Tomasik

  • 526. Data: 2023-02-19 03:11:37
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 18 Feb 2023 19:48:59 +0100, Robert Tomasik wrote:

    > https://tiny.pl/wnpxl

    No ale to bezprawne, a my mowimy o prawnym :-)

    Ciekawi mnie po prostu, czy zostawiacie wybite okno, czy zostajecie
    pilnowac, czy Straz ma kawal dykty lub folii i tasme klejącą.

    > To kwestia uporu w otwieraniu.

    Drzwi do mieszkan z reguły otwierane do wewnątrz.

    Po zastanowieniu - jesli nie ma gałki, to denat musial zamknąc
    kluczem, i ten klucz gdzies tam jest.
    A jak klucza nie ma - o, to jest dobry temat dla policji i
    prokuratora.

    tylko kto ma klucz znalezc - Strazak ?

    J.

  • 527. Data: 2023-02-19 03:28:39
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 18 Feb 2023 19:41:44 +0100, Robert Tomasik wrote:
    > Nie ma. Są w szpitalach sanatoryjnych.

    To sie pozmienialo.

    > Błądzisz :-P

    Zakopane to jednak powiat tatrzanski.
    A co wy tam za szczyty macie ... takie w sam raz na kapcie :-)

    > Nie ponosi odpowiedzialności za fałszywe zeznania, ale to nadal
    > przesłuchanie.

    > MArtwe dziecko?

    I co - samobĂłjstwo?
    Czy matka była najblizej, to dostateczne uzasadnia podejrzenie, ze
    matka zabiła?

    > A rozumiesz, co piszesz? Dokładne określenie w tym wypadku, to nie
    > umyślne spowodowanie śmierci tego konkretnego dziecka.

    Nieumyślne razem.

    Nawet jeszcze nie wiesz, jak dziecko umarło, i co matka miałaby
    zrobic, aby smierć spowodować.
    Dokładnie co !

    Nic nie wiesz, poza tym, ze dziecko martwe ...
    o dopiero jak spytasz, to sie dowiesz.

    No dobra, moze ratownicy podrzucą pare szczegółów ...

    J.

  • 528. Data: 2023-02-19 04:11:39
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2023-02-19, Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> wrote:

    > Nb., w ogóle zadziała jeśli nie bije?

    Tu mówią, że nie:
    https://www.aedusa.com/knowledge/can-you-use-a-defib
    rillator-on-someone-with-no-heartbeat/
    "Can You Use an AED on Someone with a Stopped Heart?
    The short answer to this is no. An AED can only be used on someone with
    a rapid heart rate. You cannot use it on victims with an extremely slow
    heart rhythm or those whose heart stops beating."

    --
    Marcin

  • 529. Data: 2023-02-19 08:15:21
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Nb., w ogóle zadziała jeśli nie bije?

    Nie - zbada rytm i jeśli jest płasko to powie żeby uciskać. Czyli
    "zadziała" ale nie w sensie wyładowania.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 530. Data: 2023-02-19 08:19:20
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Niewiele więcej sekund zajmie znalezienie moich wyjaśnień. Nie chce mi
    > się przepisywać tego.

    Co chesz wyjaśniać - napisałeś że nigdy czegoś nie napisałeś a kwaitek
    sypie ci cytatami, że jednak napisałeś. Tak ciężko się przyznać, że sięę
    myliłeś?

    Notabene akurat w tym przypadku myliłaby się zapewnie zdecydowana
    większość ankietowanych, wiec w sumie żaden wstyd. Z tym że ty uważasz
    się oczywiście za eksperta w temacie i tak się przedstawiasz, a złapany
    za rękę mówisz, że nie twoja ręka:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!