  • 511. Data: 2023-02-18 12:17:11
    Temat: Re: No co za pszypadeq [708_000 PLN za "przepraszanie" Radka Sikorskiego przez Kaczyńskiego]
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 18.02.2023 o 10:16, J.F pisze:

    > A propos - nie macie ślusarzy, czy na tym etapie lepiej w zamkach nie
    > grzebac ?

    A jak człowiek potrzebuje natychmiast pomocy? Po za tym szyba tańsza od
    drzwi. No i faktycznie kwestia zatarcia śladów.

    --
    Robert Tomasik

  • 512. Data: 2023-02-18 13:31:12
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 18 Feb 2023 12:17:11 +0100, Robert Tomasik wrote:

    > A jak człowiek potrzebuje natychmiast pomocy? Po za tym szyba tańsza od
    > drzwi. No i faktycznie kwestia zatarcia śladów.

    Fachowiec zamek otwiera szybko. Szybciej, niz straz pozarna dojezdza.
    Nie macie fachowców ? :-)

    A szyba czy taka tania ... teraz zespolone na wymiar, to nawet nie
    wiem, ile jedna kosztuje.
    I daje sie wymienic, czy to trzeba całe okno (plastikowe) ?

    J.

  • 513. Data: 2023-02-18 14:35:39
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 18.02.2023 o 11:18, Kviat pisze:

    > Ale rozumiesz, że jak kulsony zaglądają w okna normalnych ludzi z
    > wysięgnika, to nie błaźnią się ci, którzy to komentują, lecz te kulsony
    > na tym wysięgniku?
    > Jestem prawie pewien, że te kulsony dokładnie tak jak ty nie rozumieją
    > dlaczego są pośmiewiskiem.

    Ja dla odmiany jestem pewien że doskonale wiedzą - po prostu robią z
    siebie intelektualne prostytutki - za pieniądze i przywileje.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 514. Data: 2023-02-18 14:41:20
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 18.02.2023 o 11:00, Kviat pisze:

> [...]
    > serca. One w ogóle się nie włączą zanim serce bije."
    > (...)
    > "Nie masz zielonego pojęcia na temat zasad działa AED. Nawet na
    > minimalnym poziomie, którego naucza się na poziomie gimnazjum przy
    > pierwszej pomocy."
    >
    > W dniu 14-06-18 o 18:32
    > "Pacjent oddycha. Z przerwami, ale oddycha, a zatem serce bije, a w tym
    > wypadku rozwijanie AED jest po prostu stratą czasu."
    >
    > W dniu 14-06-18 o 15:39
    > "Ba, AED nie zadziała chyba nawet przy nieprawidłowo bijący, - dokąd bije."

    p4/m/TpOuYZ4HCAAJ

    Głupia sprawa - google to nie monitoring na komisariacie i się nagrało;)

    Dobra - dawai i wyjaśniej dlaczego "ja nie napisałem, tego co wam
    napisałem":P Pewnie pismaki pokręciły;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 515. Data: 2023-02-18 15:20:23
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 18.02.2023 o 12:02, J.F pisze:

    > Kulsony rozkaz wykonują.

    Czyli błaźnią się do kwadratu.
    Ci, którzy te rozazy wydają i ci, którzy je wykonują.

    > A wlasciwie dlaczego?

    Nie wiem dlaczego nie rozumieją.
    Mogę się tylko domyślać, że nie pozwala im na to bardzo niski poziom
    inteligencji.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 516. Data: 2023-02-18 15:26:58
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 18.02.2023 o 14:35, Shrek pisze:

    > Ja dla odmiany jestem pewien że doskonale wiedzą - po prostu robią z
    > siebie intelektualne prostytutki - za pieniądze i przywileje.

    Więc wychodzi na to, że tylko nasz lokalny nie rozumie, bo nie sądzę, że
    błaźni się tutaj za pieniądze i przywileje.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 517. Data: 2023-02-18 15:27:54
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 18.02.2023 o 13:31, J.F pisze:
    > Fachowiec zamek otwiera szybko. Szybciej, niz straz pozarna dojezdza.
    > Nie macie fachowców ? ?

    Nie. Zresztą od otwierania jest Straż Pożarna. Zobacz do ustawy.

    > A szyba czy taka tania ... teraz zespolone na wymiar, to nawet nie
    > wiem, ile jedna kosztuje.
    > I daje sie wymienic, czy to trzeba całe okno (plastikowe) ?

    Nie wiem. Nie zajmuję się remontem okien. To są przemyślenia Straży
    Pożarnej.

    --
    Robert Tomasik

  • 518. Data: 2023-02-18 15:47:02
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 18.02.2023 o 15:26, Kviat pisze:

    > Więc wychodzi na to, że tylko nasz lokalny nie rozumie, bo nie sądzę, że
    >  błaźni się tutaj za pieniądze i przywileje.

    Za pieniądze i przywilej to łazi do roboty - po robicie to już prywatnie
    się błaźni. Jak dla mnie to on doskonale wie że czasem bredzi, ale po
    prostu ma imperatyw udowadniania innym, że policja ma zawsze racje a
    obywatel się myli. No i wychodzi jak wychodzi...

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 519. Data: 2023-02-18 15:50:14
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Nie. Zresztą od otwierania jest Straż Pożarna. Zobacz do ustawy.

    > Nie wiem. Nie zajmuję się remontem okien. To są przemyślenia Straży
    > Pożarnej.

    Da się - pięć minut roboty. Jak standardowy rozmiar to pewnie nawet od
    ręki będą.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 520. Data: 2023-02-18 16:23:49
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 18 Feb 2023 15:27:54 +0100, Robert Tomasik wrote:

    > Nie. Zresztą od otwierania jest Straż Pożarna. Zobacz do ustawy.

    SP ma raczej fachowcow od siłowego otwierania.
    Wy powinniscie miec bardziej finezyjnych :-)

    > Nie wiem. Nie zajmuję się remontem okien. To są przemyślenia Straży
    > PoĹźarnej.

    SP przyjezdza, wybija i odjezdza.
    A kto płaci? SP robiła to na zlecenie policji :-)

    No dobra - trup sie nie upomni o odszkodowanie, ale ciekawi mnie -
    zostawiacie dziure, pilnujecie póki właściciel nie załata,
    czy SP ma zapas folii lub dykty i "zamyka" ?

    P.S. A co jeśli od srodka otworzyc sie drzwi nadal nie da ?

    J.