  • 501. Data: 2023-02-17 23:36:39
    Temat: Re: No co za pszypadeq [708_000 PLN za "przepraszanie" Radka Sikorskiego przez Kaczyńskiego]
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 17.02.2023 o 16:41, Kviat pisze:
    > Między innymi dlatego zrobiłem sobię przerwę od grupy.
    Szkoda, ze tak krótko. Rozważ przedłużenie :-)
    --
    Robert Tomasik

  • 502. Data: 2023-02-17 23:40:58
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 17.02.2023 o 15:11, J.F pisze:

    > Ktos pogotowie wezwal ... ale fakt, mogla byc opiekunka.

    Sąsiedzi, którzy dawno nie widzieli osoby - i wchodzi się przez okno.

    > Wy tam macie 216 tys ludzi. Czyli jakies 3000 zgonow rocznie,
    > 60 tygodniowo.
    > Widac 90% lekarzy nie sprawia kłopotow :-)

    Mamy jeszcze turystów :-)

    > To jak - mozna o to spytac w luźnej rozmowie, czy nie można?
    > A ciecia na parkingu to pytacie czy nic podejrzanego nie widzial,
    > czy nie wolno ... bo skoro mógł być na parkingu, to podejrzany jest.

    Jest art. 174 kpk. Sam rzuć okiem :-)

    --
    Robert Tomasik

  • 503. Data: 2023-02-18 01:06:21
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 17 Feb 2023 23:40:58 +0100, Robert Tomasik wrote:

    > Sąsiedzi, którzy dawno nie widzieli osoby - i wchodzi się przez okno.

    > Mamy jeszcze turystów :-)

    Turysci raczej nie umierają.

    > Jest art. 174 kpk. Sam rzuć okiem :-)

    Juz go podawales. Ale
    -czy spytanie o cos osoby to "zeznania swiadka", czy dopiero jak
    wezwiesz na przesłuchanie i pouczysz?

    -no to nie robcie notatek, tylko spytajcie ktorędy jechała,
    i jedźcie sprawdzac monitoringi :-P

    A art 313 czytales?

    Choc tak w sumie ... matka podejrzana ma wgląd do materiałów sledztwa,
    matka-świadek nie ... moze kolejny zysk?

    J.

  • 504. Data: 2023-02-18 10:16:12
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    > Sąsiedzi, którzy dawno nie widzieli osoby - i wchodzi się przez okno.

    A propos - nie macie ślusarzy, czy na tym etapie lepiej w zamkach nie
    grzebac ?

    J.

  • 505. Data: 2023-02-18 10:37:19
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > Szkoda, ze tak krótko. Rozważ przedłużenie :-)

    Mój monitor rozważa. Nawet on jest bardziej inteligentny od ciebie.
    Po przejrzeniu twoich wpisów w tym wątku stężenie głupoty na cm2 wzrosło
    mu tak bardzo, że aż zaczął się buntować.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 506. Data: 2023-02-18 11:00:35
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > Po co. Nigdy nic takiego nie napisałem.

    Pomogę ci, 3 skundy guglowania:
    W dniu 14-06-18 o 07:26
    "Wyjaśnienie przedstawiciela basenu też jest sensowne. Defibrylator
    pomoże tylko przy zatrzymaniu akcji serca. O ile się orientuję, to
    lekarze czasem używają tego urządzenia pomimo utrzymywania się akcji
    serca, ale po pierwsze lekarze, a po drugie to są chyba inne urządzenia.
    Te ręczne służące do pierwszej pomocy w ogóle nie zadziałają, dokąd
    serce bije."

    W dniu 14-06-18 o 18:46
    "Skąd te mądrości bierzesz? AED stosujesz tylko przy zatrzymaniu akcji
    serca. One w ogóle się nie włączą zanim serce bije."
    (...)
    "Nie masz zielonego pojęcia na temat zasad działa AED. Nawet na
    minimalnym poziomie, którego naucza się na poziomie gimnazjum przy
    pierwszej pomocy."

    W dniu 14-06-18 o 18:32
    "Pacjent oddycha. Z przerwami, ale oddycha, a zatem serce bije, a w tym
    wypadku rozwijanie AED jest po prostu stratą czasu."

    W dniu 14-06-18 o 15:39
    "Ba, AED nie zadziała chyba nawet przy nieprawidłowo bijący, - dokąd bije."

    https://groups.google.com/g/pl.soc.prawo/c/gFWX9bUuB
    p4/m/TpOuYZ4HCAAJ

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 507. Data: 2023-02-18 11:18:04
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > Alko kogoś w rodzaju Kviata, który
    > pisze dokładnie odwrotnie niż ja, choćby się błaźnił.

    Ale rozumiesz, że jak kulsony zaglądają w okna normalnych ludzi z
    wysięgnika, to nie błaźnią się ci, którzy to komentują, lecz te kulsony
    na tym wysięgniku?
    Jestem prawie pewien, że te kulsony dokładnie tak jak ty nie rozumieją
    dlaczego są pośmiewiskiem.
    Z twoją "tfurczością" tutaj jest dokładnie tak samo. Wjeżdżasz
    wysięgnikiem na szczyt głupoty i jesteś przekonany, że to wszyscy
    dokokała ciebie się błaźnią, a nie ty.

    Piszę dokładanie odwrotnie niż ty, tylko wtedy, gdy korzystasz z
    wysięgnika. A że robisz to wyjątkowo często, to odnosisz mylne wrażenie,
    że zawsze piszę dokładnie odwrotnie niż ty.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 508. Data: 2023-02-18 12:02:43
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 18 Feb 2023 11:18:04 +0100, Kviat wrote:

    > Ale rozumiesz, że jak kulsony zaglądają w okna normalnych ludzi z
    > wysięgnika, to nie błaźnią się ci, którzy to komentują, lecz te kulsony
    > na tym wysięgniku?

    Kulsony rozkaz wykonują.
    Zreszta mogą nie dyskutowac, tylko "obywatelu, prosze nie przeszkadzac
    w wykonywaniu czynnosci sluzbowych"

    > Jestem prawie pewien, że te kulsony dokładnie tak jak ty nie rozumieją
    > dlaczego są pośmiewiskiem.

    A wlasciwie dlaczego?

> [...]
    > wysięgnika. A że robisz to wyjątkowo często, to odnosisz mylne wrażenie,
    > że zawsze piszę dokładnie odwrotnie niż ty.

    Za to masz przekonanie, ze tylko twoja opinia jest dobra :-)

    J.

  • 509. Data: 2023-02-18 12:07:01
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 18.02.2023 o 10:37, Kviat pisze:
    > Mój monitor rozważa. Nawet on jest bardziej inteligentny od ciebie.
    Bardzo dobry kierunek! Posłuchaj monitora!
    --
    Robert Tomasik

  • 510. Data: 2023-02-18 12:16:00
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 18.02.2023 o 01:06, J.F pisze:
    > Turysci raczej nie umierają.

    A do sanatoriów przyjeżdżają sami młodzi i piękni :-D O tych, co w
    kapciach pchają sie na szczyty, to już nie wspominam.

    > Juz go podawales. Ale
    > -czy spytanie o cos osoby to "zeznania swiadka", czy dopiero jak
    > wezwiesz na przesłuchanie i pouczysz?

    Musze się powtarzać, bo sprawa jest oczywista, normuje to kilka
    przepisów, a co chwilę ktoś wraca do tego i dopytuje. Tu nawet nie ma
    nad czym się zastanawiać. Nie ma znaczenia, czy wezwałeś, oraz czy
    pouczyłeś. Zdarza się przesłuchiwać bez jakiegokolwiek wezwania -
    spotkasz osobę, która coś wie, a ma to znaczenie, to przesłuchujesz.
    Jeśli nie pouczysz, to jest to nadal przesłuchanie, tylko z naruszeniem
    procedury.

    Przesłuchanie, to proces polegający na zadawaniu pytań i uzyskiwaniu
    odpowiedzi. No i jeśli to ma być w ramach procesu, a nie jakieś
    pogaduchy przy kawie, no to musi zostać zaprotokołowane.

    > -no to nie robcie notatek, tylko spytajcie ktorędy jechała,
    > i jedźcie sprawdzac monitoringi ?
    > A art 313 czytales?

    A jak myślisz.