eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoRe: No co za pszypadeq [708_000 PLN za "przepraszanie" Radka Sikorskiego przez Kaczyńskiego] › Re: No co za pszypadeq [708_000 PLN za "przepraszanie" Radka Sikorskiego przez Kaczyńskiego]
    From: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: No co za pszypadeq [708_000 PLN za "przepraszanie" Radka Sikorskiego
    przez Kaczyńskiego]
    Date: Sat, 18 Feb 2023 11:18:04 +0100
    <63e7ef73$0$19612$65785112@news.neostrada.pl>
    <tsaa70$u6n$3$Shrek@news.chmurka.net>
    <63e8bcad$0$9596$65785112@news.neostrada.pl>
    <tsamfs$u6n$8$Shrek@news.chmurka.net>
    <63e8e15e$0$9593$65785112@news.neostrada.pl>
    <tsanjf$u6o$6$Shrek@news.chmurka.net>
    <63e8ea08$0$19603$65785112@news.neostrada.pl>
    <5...@4...net>
    <tsdph5$h2n$2$Shrek@news.chmurka.net>
    <1wa52h2gr3xng$.a9brbnx85tve$.dlg@40tude.net>
    <63eb6a9c$0$19605$65785112@news.neostrada.pl>
    <g99hlhzcmlub.19ng1mbr0ooog$.dlg@40tude.net>
    <63ee9599$0$19601$65785112@news.neostrada.pl>

    > Alko kogoś w rodzaju Kviata, który
    > pisze dokładnie odwrotnie niż ja, choćby się błaźnił.

    Ale rozumiesz, że jak kulsony zaglądają w okna normalnych ludzi z
    wysięgnika, to nie błaźnią się ci, którzy to komentują, lecz te kulsony
    na tym wysięgniku?
    Jestem prawie pewien, że te kulsony dokładnie tak jak ty nie rozumieją
    dlaczego są pośmiewiskiem.
    Z twoją "tfurczością" tutaj jest dokładnie tak samo. Wjeżdżasz
    wysięgnikiem na szczyt głupoty i jesteś przekonany, że to wszyscy
    dokokała ciebie się błaźnią, a nie ty.

    Piszę dokładanie odwrotnie niż ty, tylko wtedy, gdy korzystasz z
    wysięgnika. A że robisz to wyjątkowo często, to odnosisz mylne wrażenie,
    że zawsze piszę dokładnie odwrotnie niż ty.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr