eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoRe: No co za pszypadeq [708_000 PLN za "przepraszanie" Radka Sikorskiego przez Kaczyńskiego] › Re: No co za pszypadeq [708_000 PLN za "przepraszanie" Radka Sikorskiego przez Kaczyńskiego]
    From: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: No co za pszypadeq [708_000 PLN za "przepraszanie" Radka Sikorskiego
    Date: Sat, 18 Feb 2023 11:00:35 +0100
    <63e8bfe7$0$9596$65785112@news.neostrada.pl>
    <tsampr$u6n$9$Shrek@news.chmurka.net>
    <63e8e4be$0$19603$65785112@news.neostrada.pl>
    <tsaol5$u6o$8$Shrek@news.chmurka.net>
    <63e8e8b9$0$19603$65785112@news.neostrada.pl>
    <tsbim2$5ld$2$Shrek@news.chmurka.net>
    <63e96cfe$0$19604$65785112@news.neostrada.pl>

    > Po co. Nigdy nic takiego nie napisałem.

    Pomogę ci, 3 skundy guglowania:
    W dniu 14-06-18 o 07:26
    "Wyjaśnienie przedstawiciela basenu też jest sensowne. Defibrylator
    pomoże tylko przy zatrzymaniu akcji serca. O ile się orientuję, to
    lekarze czasem używają tego urządzenia pomimo utrzymywania się akcji
    serca, ale po pierwsze lekarze, a po drugie to są chyba inne urządzenia.
    Te ręczne służące do pierwszej pomocy w ogóle nie zadziałają, dokąd
    serce bije."

    W dniu 14-06-18 o 18:46
    "Skąd te mądrości bierzesz? AED stosujesz tylko przy zatrzymaniu akcji
    serca. One w ogóle się nie włączą zanim serce bije."
    (...)
    "Nie masz zielonego pojęcia na temat zasad działa AED. Nawet na
    minimalnym poziomie, którego naucza się na poziomie gimnazjum przy
    pierwszej pomocy."

    W dniu 14-06-18 o 18:32
    "Pacjent oddycha. Z przerwami, ale oddycha, a zatem serce bije, a w tym
    wypadku rozwijanie AED jest po prostu stratą czasu."

    W dniu 14-06-18 o 15:39
    "Ba, AED nie zadziała chyba nawet przy nieprawidłowo bijący, - dokąd bije."

    https://groups.google.com/g/pl.soc.prawo/c/gFWX9bUuB
    p4/m/TpOuYZ4HCAAJ

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr