eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoRe: No co za pszypadeq [708_000 PLN za "przepraszanie" Radka Sikorskiego przez Kaczyńskiego] › Re: No co za pszypadeq [708_000 PLN za "przepraszanie" Radka Sikorskiego przez Kaczyńskiego]
  • Data: 2023-01-30 00:28:13
    Temat: Re: No co za pszypadeq [708_000 PLN za "przepraszanie" Radka Sikorskiego przez Kaczyńskiego]
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To nadal MZ jest umyślne. Nieumyślnie to by było, jakby ktoś np., przez
    > pomyłkę udostępnił taką informację. Chcesz posłać żonie mejla, że ktoś
    > (np. burmistrz) zarąbał śliwki ze straganu, a posyłasz to redaktora
    > Głosu Lubelszczyzny.

    Ta nieumyślność może być w zakresie samego opublikowania ale też
    dopuszczam możliwość, że po prostu obserwator bez złej woli dochodzi do
    fałszywego wniosku, który w dobrej wierze publikuje. To jest szerszy
    problem. Mało ludzi zdaje sobie sprawę z tego, że to, co widzą, to jakiś
    wycinek rzeczywistości.

    Zaglądasz do pokoju przez dziurkę od klucza. Nikogo nie widzisz.
    Stwierdzasz, że pokój jest pusty. A przecież poza polem widzenia może
    tam jednak ktoś być.

    Zdjęcie nieprawidłowo zaparkowanego pojazdu jest tylko zdjęciem i nic
    nie mówi o pozostałych - być może krytycznie istotnych dla oceny -
    okolicznościach. Być może ten samochód ma awarię i zastawienie chodnika
    jest wyborem mniejszego zła. Samochód postawiony "mimo" linii na
    parkingu wygląda śmiesznie, ale nie wiem, co widział kierowca, jak
    parkował. Może leżał śnieg, a może inne pojazdy (które już odjechały)
    były tak zaparkowane, że wymusiły dziwny sposób parkowania.

    To taka moja prywatna wojna zmierzająca do racjonalizacji i wykazywania
    innych możliwości.
    --
    Robert Tomasik