eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoRe: No co za pszypadeq [708_000 PLN za "przepraszanie" Radka Sikorskiego przez Kaczyńskiego] › Re: No co za pszypadeq [708_000 PLN za "przepraszanie" Radka Sikorskiego przez Kaczyńskiego]
    From: ąćęłńóśźż <...@...pl>
    Newsgroups: pl.pregierz,pl.soc.prawo
    Subject: Re: No co za pszypadeq [708_000 PLN za "przepraszanie" Radka Sikorskiego
    przez Kaczyńskiego]
    Date: Sun, 29 Jan 2023 09:25:29 +0100

    Ja wręcz uważam, że skoro jakieś media zebrały żniwo publikując "zniesławiające"
    treści, to teraz powinny opublikować ewentualne
    przeprosiny na swój koszt.
    Obarczanie "zniesławiającego" kosztami przeprosin jak kosztami za płatne ogłoszenie
    mogłoby mieć miejsce, gdyby "zniesławiający'
    umieścił swoje "zniesławiające" treści odpłatnie. Np. odpłatny wywiad.

    -----
    > Pismaki odnoszące korzyść finansową z płatnym przeprosin jeśli tak jak GW w
    przypadku Welman v. Piekara z własnej inicjatywy
    > rozpropagowały "zniesławienie" opublikowane gdzie indziej (tam były to media
    społecznościowe) to jeszcze co inne kurewstwo IMHO