  • Data: 2011-05-11 12:49:38
    Temat: Re: Nieuczciwy pracodawca - co zrobic?
    Od: "Q" <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wysłać listem poleconym.

    ...a jak wroci? :)
    Rozumiem, ze to wynagrodzenie za 3 kolejne miesiace bedzie sie nalezalo?

    > Już Ty w cudze portfele nie zaglądaj ;)

    Pracownicy z tamtej firmy opowiadali mi
    jak to szefowie marudza, ze byli na sushi
    i ze az 400zl wydali, ze ta wycieczka na Kanary
    taka droga, no i na urodziny 10-letniego dziecka
    wydali 3k pln, i w ogole jakie to zycie jest ciezkie :).

    A na pensje nie maja - masakra :).