  • Data: 2011-05-11 12:58:04
    Temat: Re: Nieuczciwy pracodawca - co zrobic?
    Od: "Iksinski" <nie_pisz@tu_nic_nie_ma.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Massai" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:iqdrbl$qjo$1@news.onet.pl...

    > Widać że pracodawca nie dyma, tylko zwyczajnie nie ma na wypłaty. Jakby
    > chciał dymać, to by w ogóle nie płacił tylko opowiadał jakieś bajędy,
    > obiecywał gruszki na wierzbie a potem się zwinął.

    Taaaak jaaaaaasne ;-) Może to jest taki przypadek 1 na 10 ;-)

    Przerabiałem taką sytuację. Wypłaty wypłacane z opóźnieniem. Należne premie
    nie wypłacane wcale. Straszenie zwolnieniem albo obiecywanie gruszek na
    wierzbie (zależnie od nastrojów załogi).
    Oficjalna wersja: kryzys, nie zapłacili odbiorcy, itp. Dziwnym trafem
    właściciela stać było na wzięcie w leasing nowych samochodów dla żony i
    siebie. Na zabawki takie jak skuter do jeżdżenia w okolicach działki,
    kamerę, laptopa, zakupy w makro na kilka tysięcy, utrzymanie kochanki też
    starczało ;-)
    I na wyjazdy na wczasy. I na budowę "domku" rekreacyjnego z bilardem, itp...
    A dla 6-7 pracowników kasy na wypłaty nigdy nie było...
    Dopiero jak pracownicy zaczęli uciekać, to okazało się, że i wypłata może
    być o czasie i podwyżki można dać...
    Taka smutna rzeczywistość.

    Normalny pracodawca, jeżeli ma rzeczywiste przejściowe kłopoty, to
    porozmawia z ludźmi i ustali jakieś warunki wyjścia z tego.
    Oszust będzie kręcił, zwodził, zastraszał.