  • Date: Thu, 04 Feb 2010 23:51:01 +0100
    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Niesolidny sprzedawca na Allegro: Vena210 ( Matilde210 )

    Vena210 pisze:
    > Jeżeli się Panu nie podoba tyle rzeczy, zamiast tracić czas na
    > ujawnianie poufnych danych w miejcu publicznym (co zresztą zgłosiłam
    > już i sprawa niedługo zostanie wszczęta), należało by raczej iść do

    Umm... Poufne? Działalność gospodarcza nie jest poufna - chyba że to
    jakaś złodziejska dziupla ;->

    [ciach]

    > powstrzymywało? Mnie nic nie powstrzymało i sprawę o ujawnienie moich
    > danych osobowych oraz treści prywatnej korespondencji email(i nie mam
    > na myśli tutaj danych firmy, do której ma Pan takie pretensje - ja nie
    > jestem firmą, jestem osobą, człowiekiem, istotą ludzką, rozumną, itd)
    > zgłosiłam dzisiaj na moim Komisariacie Policji. Sprawa zostanie
    > przekazana do Organu odpowiedniemu Pańskiemu miejscu zamieszkania.

    Chwila... Prowadzisz działalność bez zgłoszenia? Uuuuuuuuu, fiskus tego
    nie lubi - niezależnie od kraju.

    > Co więcej, zgłosiłam także próbę wyłudzenia pieniędzy, gdyż taka
    > sytuacja miała miejsce w chwili, gdy żądał Pan ode mnie zwrotu za
    > przedmiot przed otrzymaniem potwierdzenia, że przedmiot faktycznie
    > zaginął. Takich, który stosuja te metody naciągania jest wielu, skąd

    Zaraz - zaginął ale teraz jest "odpłatnie przechowywany"?

    [ciach]

    > Po 15 lutego wyślę Panu zdjęcia telewizora (wtedy będę po urlopie
    > spowrotem w sklepie), ciekawa jestem co wtedy Pan powie? Do tego czasu

    Ja mogę zrobić zdjęcie Boeinga747 - co z tego wyniknie? ;)

    > radziłabym powstrzymać się od komentarzy, gdyż wszystko co Pan
    > napisze, może zostać użyte przeciwko Panu w sądzie.

    LOL