eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNiesolidny sprzedawca na Allegro: Vena210 ( Matilde210 ) › Re: Niesolidny sprzedawca na Allegro: Vena210 ( Matilde210 )
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!newsfeed.pion
    ier.net.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Zbigniew" <g...@W...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Niesolidny sprzedawca na Allegro: Vena210 ( Matilde210 )
    Date: Thu, 4 Feb 2010 22:40:22 +0000 (UTC)
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 24
    Message-ID: <hkficl$nam$1@inews.gazeta.pl>
    References: <f...@z...googlegroups.com>
    <6...@n...onet.pl>
    <d...@u...googlegroups.com>
    <hkeotn$e9h$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <8...@c...googlegroups.com>
    <hkepsg$gal$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <e...@u...googlegroups.com>
    <1qGan.150503$6V1.124017@newsfe30.ams2> <hkfccf$s0g$1@inews.gazeta.pl>
    <pWHan.5162$qX3.1612@newsfe10.ams2>
    NNTP-Posting-Host: localhost
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1265323222 23894 172.20.26.239 (4 Feb 2010 22:40:22 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 4 Feb 2010 22:40:22 +0000 (UTC)
    X-User: gus_maxx
    X-Forwarded-For: 220.189.208.188
    X-Remote-IP: localhost
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:626475
    [ ukryj nagłówki ]

    > > Przepraszam bardzo: zwrot pieniędzy winien być BEZWARUNKOWY. Tak więc tu
    > > będziemy się "pięknie różnić" - bo ja nie uznaję szantażu, i mu nie
    > > ulegnę.
    > >
    > > To tyle.
    >
    > I tu nie masz racji!
    > To byla propozycja ugody. Cofnij wasc komentarz ja oddam ci cala kase. Moim
    > zdaniem popelniles blad nie przyjmujac tego, ja tego w kategori szantarzu
    > nie widze.
    > Ale to moje odczucie.

    A jak to wygląda w praktyce, poza "odczuciami"? Ano tak, że najpierw
    poszkodowani klienci dostają takie "propozycje nie do odrzucenia" - a potem
    wiadoma Pani przechwala się: "patrzcie, przecież mam tak mało `negatywów'! Co
    on chce ode mnie, skoro taka jestem wspaniała, jak każdy może sprawdzić?"

    Przepraszam: dla mnie taki sposób "zapobiegania opiniom negatywnym" jest
    raczej wstrętny i żenujący. Należy to raczej robić dbając o zadowolenie
    klienta, niż szantażując go: "oj, nie wystawiaj, bo inaczej zacznę naliczać
    `składowe' ".

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1