    From: "marek" <m...@N...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Niesolidny sprzedawca na Allegro: Vena210 ( Matilde210 )
    Date: Thu, 4 Feb 2010 21:40:31 +0100

    Użytkownik " Zbigniew" <g...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:hkfafq$k94$1@inews.gazeta.pl...

    > Nie musiałem na nic "wpadać", bo dostałem dokładnie opisane dane: numer
    > konta,
    > właściciel konta, bank.

    > O jakim "sklepie" mowa? Ja chciałem kupić telewizor na Allegro, od pani
    > posługującej się "nickiem" Vena210, i nic mi nie wiadomo o tym, żeby
    > użytkownikiem tego konta Allegro był jakiś "sklep w Wlk Brytanii" - a nie
    > osoba prywatna, zameldowana w Polsce, prowadząca jakąś-tam działalność
    > gospodarczą.
    no to sobie wejdz na aukcje jeszcze raz,
    kliknij "pokaz dane sprzedajacego" i co widzisz? Imie i nazwisko, a nizej
    dane sklepu w UK .
    No na prawde jak nic w polsce mieszka. Lokalizacja tak samo "Crowmarsh
    Gifford, United Kingdom"
    Jak bardzo trzeba byc ograniczonym zeby zakladac ze sprzedawca jest polak
    mieszkajacy w polsce?

    A to ze do zaplaty jest uzywane konto polskie, nawet gdy wlascicielem jest
    Polka, to co tak na prawde zmienia? Nic.
    Zreszta takie zalozenie mogles dopiero wysnuc PO kupieniu (na aukcji nie ma
    podanego konta/wlasciciela) tylko dane sklepu z UK.
    Owszem polskie nazwisko, ale co? malo Polakow mieszka na wyspach?
    wiec to moze swiadczyc jedynie o tym, ze albo nie chcialo Ci sie przeczytac
    podstawowych informacji przed zalicytowaniem albo jestes analfabeta i teraz
    wynajdujesz absurdalne argumenty ktore maja potwierdzic twoja teze ze u
    Polaka kupowales, pomimo ze naprawde nic na to nie wskazuje.
    > Ona sobie może opisywać swoje aukcje równie dobrze nazwami "Disneyland" -
    > albo
    > "Standard Oil" - ale czy to ma jakikolwiek wpływ na fakt, u kogo złożyłem
    > zamówienie, i komu przelałem pieniądze?
    A czy nie potrafisz zrozumiec, ze polak majacy konto tutaj, nie musi juz tu
    mieszkac?

    Troll zaczal watek...