  • Data: 2002-05-23 08:56:01
    Temat: Re: Nieoznakowane radiowozy...
    Od: "Grzegorz Lipnicki" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > prędkosci

    > A paragraf 22 Specjalnego Wydania?

    spytam przy okazji P.T. Znawców tematu:

    czy może kto podać przepis, na podstawie
    którego z uprawnień pojazdów uprzywilejowanych
    korzystają limuzyny z Vipami?

    nie znalazłem Vipów w wyliczance zawartej w art. 53.1
    Prawa o ruchu drogowym, a trudno mi też wyobrazić
    sobie, by przejazd np. premiera podpadał
    pod "ratowanie życia lub zdrowia" (art. 53.1.9/);
    niby poruszają się w kolumnach (art. 53.2.2/) , więc
    trudno ich nie zauważyć, ale może ktoś ma
    dane rozporządzenia, o kt. mowa w art. 53.4?

    g.