  • Data: 2003-05-08 00:29:52
    Temat: Re: Nieodpowiedzialne zachowanie sędziny.
    Od: "Robert Kondraciuk" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kloss" napisał w wiadomości
    news:b9btru$d11$1@szmaragd.futuro.pl...
    > Witam!
    >
    > Sprawa, w której jestem oskarżony zaczyna wyglądać coraz dziwniej.
    > Zrobiła się z tego (jak dla mnie) sprawa gigant, która nie dotyczy sprawy
    > zasadniczej. Do rzeczy;

    1)Musze powiedzieć, że sprawa przebiega standardowo,
    2) Osoba, która spotyka się z czymś takim pierwszy raz może
    czuć się troche zbulwersowana, bowiem prawdopodobnie
    oczekiwała rzetelnego postępowania
    3) nie ma sensu brać adwokata z urzędu, bo standardem jest,
    że nie przychodzi na pierwszą rozprawę, dziwne jest nawet to,
    że przysłała osobę na zastępstwo
    4) Ogólnie to nie ma sensu wogóle brać w tego typu sprawach
    papugi (nawet za kase), o czym najlepiej wiedzą kryminaliści,
    których sprawy odbywają się bez adwokatów i to nawet przy
    dość poważnych zarzutach, po prostu mają troche doświadczenia
    i nie chcą sobie zawracać dupy występowaniem o obrońcę z
    urzędu, gdyż wiedzą, że co sąd ma przybić to przybije