  • Data: 2003-05-08 07:20:16
    Temat: Re: Nieodpowiedzialne zachowanie sędziny.
    Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kloss" <k...@u...lublin.pl> napisał w wiadomości
    news:b9c2mh$gui$1@szmaragd.futuro.pl...

    > Chodzi o to, że nie było by to umorzenia a KARA (100zł - to nie jest
    duża
    > kwota, ale FAKT).

    napisałeś "Pani prokurator zaproponowala dosyc
    dziwne umozenie."
    rzeczywiście dziwne ale umorzenie - to kwestia wyłącznie prawna a nie
    finansowa - ważne czy zostaje cie wpisane że 'byłeś karany'. Jeżeli
    nie uzyskasz takiegop wpisu to nawet 1000 zł to nie kara ;-)))

    > Nawet gdybybyła to 1zł to bym tego nie zapłacił bo po
    > prostu NIE JESTEM - i to właśnie chcę wykazać.

    No to wykazuj - życzę szczęścia. Nawet do prawa (szczególnie
    polskiego) podchodzić trzeba 'z głową' a nie 'honorowo'. Dlaczego? bo
    druga strona w tym cyrku nie gra honorowo tylko 'zgodnie z literą' (a
    czasami czterema literami)

    > Jeszcze raz, bardzo prosze o pomoc.

    Gdyby to było możliwe to bym pomógł ale mam wrażenie że...
    ty chcesz wygrać za wszelką cenę (a mam wrażenie że grasz przeciw
    sędzi(-nie) a to jest bardzo śmieszne. Wspomnisz może kiedyś "jaki
    byłem ... - mogłem dać stówę i mieć wszystko z głowy a tak siedzę już
    trzy lata i mam jeszcze siedem do odsiadki /zanim będę mógł wystąpić o
    przedterminowe zwolnienie/' - czego Ci nie życzę ;-)))

    Pozdrawiam
    Qwax