eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNiedotrzymywanie warunków umowy przez operatora telefonii komórkowej a zerwanie umowy › Re: Niedotrzymywanie warunków umowy przez operatora telefonii komórkowej a zerwanie umowy
  • Data: 2007-11-28 16:30:56
    Temat: Re: Niedotrzymywanie warunków umowy przez operatora telefonii komórkowej a zerwanie umowy
    Od: "swen" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    > wybitnie zadowolony abonent iplusa
    > [a tu nazwisko...]"

    To jest dobre:)))

    > A oni odpisali mu tak:
    >
    > "Szanowni Państwo,
    >
    > poniżej znajduje się odpowiedź na wiadomość skierowaną do Plus.
    >
    >
    > Temat
    > nie dotrzymywanie warunkow umowy c.d
    >
    > Wątek dyskusji
    > Odpowiedź ([...tu nazwisko osoby odpowiadajacej])
    > 28-11-2007 08:13
    > Serdecznie przepraszam Państwa za utrudnienia w uzyskaniu połączenia z
    > naszym konsultantem. Problem spowodowany jest dużą liczbą połączeń
    > przychodzących od naszych Klientów.
    > Zapewniam, iż robimy wszystko, co w naszej mocy, by poprawić sytuację."
    >
    > I moje pytanie: Czy może zerwać umowę nie płacąc kary z umowy? Czy w razie
    > czego sąd uzna, że zerwanie umowy nastapiło z winy operatora? W końcu oni
    > w ogólenie wywiązują się z umowy, i dosłownie olewają klienta.

    Czyli tu sie nic nie zmienilo od dobrych nastu lat:)))
    Z mojej strony, ja bym zrobil tak:
    (1) napisal bym pismo raz jeszcze z wniskiemo rozwiazanie umowy z dniem
    takim a takim, najlepiej chyba na koniec miesiaca czy jak tam ktos placi, w
    pismie dosc grzecznie napisal bym powody rozwiazania umowy i tyle.
    Teraz oni musza przyslac odpowiedz, w ktorej najprawdopodbniej napisza juz
    konkretnie dlaczego nie mozesz odstapic od umowy bez kary. To juz bedzie
    postep, w porownaniu z pierwszym pismem jaki dostales a ktore to ewidentnie
    kieruje cie na dzewo.
    (2) w przypadku "odmowy" polubownego zakonczenia kontraktu, piszesz raz
    jeszcze, ze umowe chcesz zakonczyc z ich winy, bo nie dostarczaja uslugi
    jaka zobowiazali sie dostarczac z tad masz prawo zarzadac rozwiazania bo, to
    i tamto [mial slowny, im wiecej tym lepiej:))] na koncu dodajesz, ze w
    przypadku kiedy operator nadal nie bedzie uznawac twoich racji napisz, ze
    sprawy te moze rozstrzygnac sad wydzial taki a taki oraz, ze zwrociles sie o
    porade do urzedu ochrony konsumenta [jesli jeszcze istnieje] i oni znaja
    sprawe.
    (3) na 85% operator wowczas rozwiaze umowe bez kar.
    (4) Jesli nie, pozostaje faktycznie sprawa sadowa a wczesniej konsultacjia z
    UOK.
    Zawsze pierwsza odpowiedzia operatora na twoje "bolaczki" jest spuszczenie
    klienta na dzewo w stylu, przepraszmy, przeciazone linie, snieg za duzy w
    gornej wolce, wiatr zachodni na kamczatce... Poniewaz ok 70% klientow
    odpusza sobie po takim pismie! Stare, sprawdzone na calym siwecie:))) takze
    i w UK:)


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1