eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNiedotrzymywanie warunków umowy przez operatora telefonii komórkowej a zerwanie umowy › Re: Niedotrzymywanie warunków umowy przez operatora telefonii komórkowej a zerwanie umowy
  • Data: 2007-11-28 15:59:59
    Temat: Re: Niedotrzymywanie warunków umowy przez operatora telefonii komórkowej a zerwanie umowy
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Nov 28, 3:09 pm, "Ajgor" <n...@m...a> wrote:
    > I moje pytanie: Czy może zerwać umowę nie płacąc kary z umowy? Czy w razie
    > czego sąd uzna, że zerwanie umowy nastapiło z winy operatora? W końcu oni w
    > ogólenie wywiązują się z umowy, i dosłownie olewają klienta.
    > Pozdrawiam.

    Tak samo jak w przypadkach zrywania umowy z tepsa na poczatku
    dzialnosci neostrady (i jej niedzialalnosci). Nie ma internetu,
    dzwonimy i nagrywamu nasze dzwonienie na infolinie. Nie szkodzi ze nie
    odbieraja. Czekamy 2 minuty i mowimy do siebie date godzine i
    zglaszamy brak internetu. i tak po 3 razy dziennie przez 5 dni. W
    wypadku tepsy po zerwaniu umowy (czyli wyslaniu pisma o zerwianiu i
    niezaplaceniu 3 rachunkow) przyszlo typowe pismo o oplatach zerwaniu
    umowy itp. Po zadzownieniu na numer gdzie moza sie "odwolac" i
    puszczeniu nagran powiedzieli ze "oni musza to sprawdzic" i chyba p
    odwoch miesiach przyslali ze jest im bardzo przykro i zeby rachunku
    uznac za niebyle.