  • Data: 2018-08-09 07:36:02
    Temat: Re: Nieanonimowy policjant
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale są dobra osobiste, które podlegają zdaje się ochronie.
    > Zobacz tu taki przypadek:
    > https://www.rp.pl/Dobra-osobiste/311139932-Policjant
    ka-przylapana-na-lamaniu-prawa-wygrala-proces-o-ochr
    one-wizerunku---wyrok-SN.html

    Policjantka była po służbie. Ten był funkcjonariuszem publicznym, więc
    nie róbmy pewexu. Zresztą pisałeś coś o linczach, podżeganiach do jakiś
    czynów zabronionych, więc bądźmy konsekwentni, bo oprócz pewexu będzie
    jeszcze baltona;)

    > Probowałem guglać i słabo ze zdjęć widzę te imienniki..

    Bo ci byli niezwykli. Jak wygląda imiennik możesz zobaczyć tu:

    http://identyfikatorymundurowe.atic.com.pl/identyfik
    atory-imienniki-policja/

    Shrek