  • Data: 2018-04-18 17:25:36
    Temat: Re: Nie mogę już patrzeć na cwaniactwo
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-04-18 o 17:13, Kviat pisze:

    > Dobrze się czujesz?
    > Jakim cudem wywnioskowałeś, że nie uznaję różnic wynikających z genów?

    "wyższej wartości białych nad czarnymi [...] mężczyzn nad kobietami"

    Można się spierać kto jest nad kim, i w czym, ale z definicji jakieś
    różnice wynikające choćby z posiadanej puli genów są. A akurat różnica
    płci, czy różnica miedzy rasami, dokładnie wynika z posiadanych genów.

    > Zaskoczę cię, nie uważam, że rudzi są bardziej/mniej wartościowi od
    > blondynów, ale to nie znaczy, że nie uznaję, że się różnią genetycznie.

    Ale w czym mieliby być rudzi bardziej wartościowi? Być może w czymś są,
    być może są bardziej odporni na jakąś chorobę. Ty się tego nie dowiesz,
    bo wierzysz w gusła o równości.

    --
    Liwiusz