  • Data: 2018-05-07 23:16:04
    Temat: Re: Nie mogę już patrzeć na cwaniactwo
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:XnsA8DBE2352A61Bbudzik61pocztaonetpl@12
    7.0.0.1...
    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    >Rozumiem, ze nie miałes w zyciu za duzo z marketingiem wspolnego?

    Ale co konkretnie masz na mysli ?

    >Aha, czyli twoim zdaniem ludzie naprawiaja pralki, zmywarki etc?
    >Kiedys owszem, naprawiało sie, bo padały programatory etc.
    >Dzis najczesciej taka zepsuta pralka idzien a złom...

    A hydraulik ma prace przy produkcji nowej.

    Ale jesli cie zrozumialem - to tu nie chodzi o naprawianie, tylko jak
    naukowiec potrafi przekonac Ci zone do zakupu nowej pralki, mimo ze
    stara dobra, to hydraulik bedzie mial prace. A jak nie, to nie.
    I czyz to nie jest pozyteczna praca ? :-)

    J.