  • Data: 2017-02-06 15:25:30
    Temat: Re: NEST Bank nie chce oddać pieniędzy
    Od: Wiesiaczek <W...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 06.02.2017 o 14:43, J.F. pisze:
    [...]
    > Pisza tylko "wybral pan zdefiniowany przelew do".
    > Wydaje mi sie, ze sugeruja iz potem zmieniles nr konta.

    Jak, skoro wydałem dyspozycję i ona poszła do realizacji w banku?

    > Pod warunkiem, ze to ich wina, a nie sam zmieniles nr.

    Jak, skoro wydałem dyspozycję i ona poszła do realizacji w banku?

    > A ten z kolei malo prawdopodobny z uwagi na SSL.
    > Chyba ze ... certyfikat sprawdzasz przed logowaniem ?

    > razy 10 tys to juz przyzwoita kwota ... ale wtedy musialoby byc 10 tys
    > oszukanych.

    > Ale tu podejrzewasz przestepstwo, to juz nie moga odeslac :-)

    Widać mogą, bo odesłali mnie z kwitkiem.

    > A pokazuje przychodzace SMS ?
    >
    > zapisac, wydrukowac (bo zniknie), i to juz jest jakis argument i dla
    > policji i dla KNF.

    Pokazuje przychodzące (bez treści, co prawda) ale nie jestem pewien, czy
    również te bankowe. Postaram się dowiedzieć w Playu.

    No, jeśli by się okazało, że nic nie wysłali to nie byłoby mowy o zbiegu
    okoliczności lecz o działaniu z premedytacją w porozumieniu i to w
    grupie przestępczej:)

    --
    Wiesiaczek (dziś z DC)

    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach: