  • Data: 2020-08-01 20:47:35
    Temat: Re: Mir domowy a rodzina
    Od: t-1 <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-08-01 o 18:55, cef pisze:

    > Jak proponujesz rozwiązać ten problem?
    >
    > :-)

    Każdy rodzic powinien mieć wbite do pustego łba, że nie należy stawiać
    swoich kochanych dzieci przed takim dylematem.
    Mam nadzieję, że twórca wątku nie popełni kiedyś sam takiego błędu i
    będzie mógł mieszkać na starość w pokoju w którym zechce.
    Obecnie niech sobie wynajmie mieszkanie jakiego potrzebuje skoro nie
    pasuje mu to czym dysponuje.
    Ostatnio, jak słychać, ceny najmu bardzo spadły.