  • Data: 2020-08-02 11:02:24
    Temat: Re: Mir domowy a rodzina
    Od: t-1 <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-08-01 o 23:24, Zbynek11 pisze:

    > To "zazwyczaj 1 zł" to było ledwo jakieś 10 lat temu. Zaznaczyłem, że
    > wykupione 26 lat temu :-)
    >
    > Zby

    To faktycznie olbrzymie pieniądze.
    Koszt wykupu mógł wynosić nawet sto-kilkadziesiąt milionów złotych.
    Widać, że komuniści nie dawali ludziom mieszkań tylko sprzedawali za
    miliony, a pogląd, że mieszkania były bardziej dostępne niż obecnie
    jest propagandą lewaków.
    Dzisiaj za nominalnie takie pieniądze kupiło by się cały budynek a nie
    małe M2.

    Dla młodzieży: 1 milion złotych z lat 90-tych to obecne 100 PLN.