  • Data: 2005-08-22 09:58:19
    Temat: Re: Mandat z Niemiec
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Pako" <p...@c...pl> napisał w wiadomości
    news:dec5co$6qr$1@opal.icpnet.pl...

    > Bank i numer konta masz podane BLZ to nic innego jak numer
    > rozliczeniowy banku np u nas Mbank ma 19. Jezeli nie zapłacisz
    > wystawia nakaz zatrzymania i pamietaj za głupie 20 euro zatrzymają
    > cię na granicy niemieckiej i wsadza do aresztu, no chyba ze zaraz
    > zapłacisz na miejscu + koszty egzekucyjne. Zapomnij o tym aby nie
    > zapłacic, gra nie warta swieczki, tymbardzie ze rozchodzi sie o 20
    > euro.

    Nie wiem jak jest w Niemczech, ja mam na razie 5 takich z Austrii. Na
    razie zbieram, na wypadek gdyby rzeczywiscie ich nieplacenie mialo cos
    skomplikowac, ale chyba przestane zbierac, bo do Austrii wjezdzam
    regularnie, tym samym samochodem, czasami przy wjezdzie lub wyjedzie
    bylem/jestem sprawdzany, i nic sie nie dzieje. Ciekawe ile w takiej
    Austrii wynosi analog terminu przedawnienia, bo ten najstarszy jest
    juz z przed ponad 2 lat (marzec 2003)!

    marekz