  • Data: 2005-08-22 10:31:58
    Temat: Re: Mandat z Niemiec
    Od: Pako <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie wiem jak jest w Niemczech, ja mam na razie 5 takich z Austrii. Na
    > razie zbieram, na wypadek gdyby rzeczywiscie ich nieplacenie mialo cos
    > skomplikowac, ale chyba przestane zbierac, bo do Austrii wjezdzam
    > regularnie, tym samym samochodem, czasami przy wjezdzie lub wyjedzie
    > bylem/jestem sprawdzany, i nic sie nie dzieje. Ciekawe ile w takiej
    > Austrii wynosi analog terminu przedawnienia, bo ten najstarszy jest juz
    > z przed ponad 2 lat (marzec 2003)!
    >
    > marekz

    nie wiem jak to wygląda w Ausrii, ale z tego co mnie wiadomo proces
    postępowania egzekucyjnego jest w krajach UE bardzo podobny, ale wez pod
    uwage ze jezeli zostanie wydany nakaz zatrzymania, czego Tobie nie zycze
    to zsumują wszystkie niezapłacone mandaty i co wtedy jak bedziesz miał
    do zapłaty np 1000 euro, chyba nie sądzisz ze panowie policjanci pojadą
    z Tobą do bankomatu?

    Pako

    P.S.
    Kiedyś miałem do zapłaty mandacik 80 marek i tez sobie pofolgowałem, po
    chyba 3 latach bums na granicy w Swiecku zatrzymanie przez niemiaszków i
    wtedy było juz 480 marek do zapłaty. Miałem przy sobie 200 marek ale
    niestety za mało. Do bankomatu nie maja obowiązku zawieść, wieć
    posiedziałem sobie 2 godzinki w celi. A miałem szczescie ze mam soistre
    w niemczech i ona perzelała na konto i wysłałą potwierdzenie faxem. Jak
    nmasz ochotę coś przemysleć to cela jak najbardzie właściwa, nikt nie
    przeszkadza no chyba ze trafisz na jakiegos turka :)albo turków.